środa, 22 lutego 2012

O.P.I i D&G

W salonie O.P.I byłam dopiero dzisiaj i właśnie prosto z niego wracam. Jestem totalnie zadowolona przynajmniej na dzień dzisiejszy bo zobaczymy jak sprawdzi się hybryda za jakieś kilka dni. Atmosfera salonu była tak przyjemna, że nie chciało mi się stamtąd wychodzić ;) Unosił się przemiły zapach zapalonych świec, a pani manicurzystka z chęcią przekazywała tajniki jak mieć piękne paznokcie. Sam zabieg trwał jakieś 50 min. składał się z wypiłowania i przygotowania płytki paznokcia (kształt, zmatowienie) i następnie nałożenia trzech warstw hybrydy (bazy i dwóch kolorowych), a na koniec jednej warstwy nabłyszczacza. Poszłam tam z siostrą, która wybrała jaśniutki kolor Passion, a ja skusiłam się na ciemny Lincoln Park After Dark. Dokładniej mówiąc jest to O.P.I Axxium Soak-off Lacquer  ta 'starsza' wersja hybrydy, ponieważ niedawno wyszła nowa O.P.I GelColor (której tak na marginesie nie polecam po tym jak dowiedziałam się od manicurzystki, że odpada już po kilku dniach). Efekt końcowy jest naprawdę znakomity. Paznokcie wyglądają bardzo naturalnie, schludnie i pięknie się błyszczą(zdjęcia tego nie oddają). Ciekawe jak będą wyglądać za kilka dni? Ponoć efekt ma się utrzymywać aż do 3 tygodni :)




Chcę Wam jeszcze powiedzieć o wodzie toaletowej, którą kupiłam będąc w Szwajcarii.Podczas pobytu w Austrii byliśmy bardzo blisko granicy, więc wybraliśmy się na strefę bezcłową po małe co nieco ;) Zatem jest to perfumka od Dolce&Gabanny, 3 L'imperatrice. Polowałam na nią już w Polsce ale jakoś tak okazji do kupienia nie było, a tam w Szwajcarii dużo taniej wyszła więc nawet się nie zastanawiałam. Zapach słodkawy, ale nie duszący. Owa słodycz dosyć wyczuwalna zatem Paniom preferującym rześkie, orzeźwiające perfumy-nie polecam . Z czasem przybiera delikatnej aury, która mi osobiście bardzo przypadła do gustu.

Kategoria: owocowo-kwiatowy
Nuta głowy:  różowy pieprz, kiwi, rabarbar
Nuta serca: arbuz, cyklamen, jaśmin
Nuta bazy: drzewo cytrusowe, piżmo, drzewo sandałowe
 ,,Dla przykuwającej uwagę i energetycznej L`Imperatrice życie jest filmem, a ona gra w nim główną rolę. Kiedy wchodzi do pokoju wszystkie oczy zwrócone są w kierunku niej.Pełna wigoru i magnetyzmu , emanuje charyzmą i siła charakteru. Soczyste owoce egzotyczne i wyraziste nuty różowych kwiatów prowadzą do piżmowej apetycznej bazy. Twarzą zapachu jest Naomi Campbell."
                                                                                                                         Wizaż.pl

Buźki xoxo

6 komentarzy:

  1. Piękne pazurki zarówno jasne i ciemne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten zapach to typowy unisex, niestety, mnie nie przypadł do gustu.

    ps: Jeżeli jesteś zainteresowana, to u mnie na blogu trwa rozdanie, a do wygrania magiczne jajeczko beauty blender :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny kolor ciemnych paznokci :)
    zapachu poszukam w drogerii bo jestem ciekawa jak pachnie ale nie wiem czy znjadę w Polsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno poszukam bo co innego opisac zapach a co innego poczuć:)

      Można kupić olej kokosowy za 5 zł w małym słoiczku, choć ja znalazłam tylko duże opakowanie.

      Usuń
  4. świetny kolorek! przy okazji zapraszam na konkurs Orly Cool Romance :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze komentarze :)