sobota, 25 lutego 2012

DIORSHOW

  Dzisiaj dziewczyny pokażę Wam mój numer jeden wśród kosmetyków, których używam. Jest nieodłącznym elementem mojego makijażu. A mowa o mascarze! Nie wyjdę z domu bez jej nałożenia. Obłęd...lecz cóż nic na to nie poradzę. Nie zostałam obdarowana cudnym wachlarzem ciemnych, długich, podkręconych rzęs, dlatego do osiągnięcia choć połowy takiego efektu używam zalotki i mascary Diorshow (jak sama nazwa wskazuje Diora). Muszę przyznać, że jestem naprawdę zadowolona z wyniku jakiego osiągam malując nią rzęsy. Testowałam kilka tuszów z niższych półek, ale niestety albo nie trafiłam na odpowiednie dla mnie albo po prostu moje rzęsy potrzebują bardziej specjalistycznej pomocy. Zatem kosmetyk posiada naprawdę grubą szczotkę. Mi osobiście dobrze się nią maluje, ale każda z Nas ma inaczej osadzone oczy i jednej się uda idealnie pomalować nią rzęsy, a druga się troszkę 'ubabrze' tuszem. Dioshow ma dobrą konsystencję i nie skleja rzęs. Jak dla mnie jest idealny. Maluję dwie warstwy i efekt pogrubienia jest naprawdę widoczny. Zamieszczam zdjęcia bez i z mascarą, żebyście mogły zobaczyć różnicę :)
 
 
 A Wy jakich mascar używacie? ;)
xoxo

8 komentarzy:

  1. to była jedna z moich ulubionych mascar :) BlackOut tez genialna :) super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam tusz do rzęs WONDER lash mascara z Oriflame, też jest spoko:) po tym Twoim rzęsy super wyglądają:D zapraszam do mnie na słodką biżu:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam maybelina żółtego i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba masz problem ze znalezieniem butków na obcasie co ? pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja używam tuszu Clinique, jest specyficzny, bo jak się go zmywa to schodzi w postaci gumowych kuleczek, to dość fajne bo na oczach w ogóle się nie rozmazuję, polecam ci go:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też go używam i jest super:)
    Zapraszam Cię do mnie na bloga lada dzień konkurs na blogu i fan page na Facebooku:)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze komentarze :)