sobota, 18 lutego 2012

Bez tytułu.

Hej dziewczyny :) Ostatnio nie dodawałam żadnych nowych postów ze względów czasowych, brakowało mi czasu na cokolwiek. Dodatkowo jeszcze przez długi okres nie miałam internetu co potęgowało uczucie bezsilności do wstawienia czegokolwiek na blogu. Zatem informuję, że jeśli istnieją pogłoski o rzekomym zaprzestaniu prowadzenia bloga to jest to nieprawda ;) Za niedługo wstawię dłuższego posta o lakierach hybrydowych O.P.I Soak-off (jak tylko paczka z nimi przyjdzie). W poniedziałek idę do salonu O.P.I zrobic sobie manicure żeby podpatrzec jak robią to profesjonalistki ;P Ale doradźcie mi jaki kolor zrobic bo nie mam pomysłu jakoś :) Tak btw ferie spędziłam w Austrii, a jak wróciłam do Polski to tak trochę mi się żal zrobiło jak porównałam sobie warunki jazdy na stoku z tymi, które były tam w Alpach. No ale cóż wszystko w końcu kiedyś się kończy i trzeba wrócic do szarej rzeczywistości. A wy gdzie spędziłyście, bądź spędzacie ferie? :)
                                                                           xoxo

2 komentarze:

  1. przykro mi to pisać,ale przepadła ci nagroda w moim rozdaniu :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda :( Tak jak mówiłam przez długi okres nie miałam internetu dlatego nie wiedziałam, że wygrałam rozdanie :( Może innym razem mi się znowu poszczęści i odbiorę nagrodę :) Pozdrawiam

      Usuń

Bardzo dziękuję za Wasze komentarze :)