poniedziałek, 26 grudnia 2011

Zestaw Dior Addict 2

Hej dziewczyny, dzisiaj chcę Wam pokazać mój nowy nabytek z Sephory. Skusiłam się na niego ze względu na opłacalność całego zestawu. Mówię tu o boskim, ,,trzyczęściowym" zestawie Diora, a dokładniej zapachu Addict 2. W środku pudełeczka najpierw znalazłam czarną, bardzo wdzięczną kosmetyczkę Dior, a w niej dwa opatulone cudeńka-wodę toaletową oraz balsam ze złocistymi drobinkami. Przechodząc stricte do samego zapachu jest to woda dosyć ,,lekka". Ogólnie rzecz biorąc jestem zwolenniczką świeżych nut, nie przepadam za perfumowymi ulepkami. Poniżej przedstawiam opis, który znalazłam na Wizaż.pl :

,,Nowa interpretacja zmysłowej energii perfum Dior Addict. Doświadczenie delikatnej zmysłowości, zarówno swieżej i lekkiej, jak i promieniującej kobiecością... Zapach delikatnie zmysłowy i świetlisty. Zamknięty w klasycznym flakonie w kolorze landrynkowego różu.
Zapach owocowo-kwiatowy dla odważnych dziewczyn, w którego skład wchodzą: grejpfrut, bergamotka, frezja i drzewo sandałowe.''


Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, grejpfrut, pomarańcza, ananas, wodny melon
nuta serca: kwiat lotosu, gardenia, frezja, konwalia
nuta bazy: drzewo sandałowe, piżmo



Jeśli chodzi o moją opinię woda jest bardzo przyjemna w ,,noszeniu" zarówno na chłodne dni oraz jak śmie  przypuszczać na letnie również. Nie jest w żadnym wypadku dusząca, więc zwolenniczki typowych dusicieli byłyby niepocieszone. Posunę się wręcz do stwierdzenia że jest to perfuma przeznaczona dla młodych kobiet. Osobiście polecam i jeśli któraś z Was nie zna jeszcze Addict'a to zachęcam do odwiedzenia najbliższej perfumerii.

4 komentarze:

  1. Ależ piękne zapachy. Ja uwielbiam perfumy - mała pasja, chociaż zazwyczaj lubię używać ciągle jednego zapachu ;) Oba wąchałam i pachniały swietnie :D
    W dodatku prześliczna kosmetyczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę widzieć jaki był koszt zakupu tego zestawu Dior? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie nie pamiętam, ale około 300 zł :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze komentarze :)