poniedziałek, 2 lipca 2012

Skromniaczki z Rossmanna

Za niedługo wyjeżdżam i byłam dzisiaj na malutkich zakupach w Rossmannie. Kupiłam mój ulubiony podkład z serum z MaxFactor (64,99zł), to już czwarte opakowanie z kolei. Jest naprawdę rewelacyjny. Używałam przed nim podkładów Estee Lauder m.in Ideal Matte i Double Wear Light i muszę powiedzieć, że pomimo, iż jest dwa razy tańszy od nich klasyfikuje się na równi z nimi. Jest lekki, nie zatyka porów i daje ładny efekt rozświetlonej twarzy. Ma zapach. Jeszcze jeden kosmetyk warty uwagi to rozświetlacz z Manhattan'u(27,99zł). Używam go zawsze w okresie wiosenno-letnim bo daje delikatny efekt odbijającej woalki na buźce (na opalonej skórze to normalnie miód malina!). Szkoda mi po prostu wydawać trzystu złotych za rozświetlacz jak ten z Manhattan'u jest naprawdę boski.

Tutaj na zdjęciu bardzo mała ilość kosmetyku nałożona na dłoń.

Pozdrowionka:*

7 komentarzy:

  1. prowadzisz świetnego bloga i z pewnością będę tu częściej zaglądać :) dziękuję za odwiedziny i również obserwuję
    whatafashionablemess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tego szamponu z Pantene. Miałam próbkę maseczki z tej serii i była boska. Mam zamiar kupić odżywkę z tej serii :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić pufy do salonu fryzjerskiego i jeszcze puf fryzjerski. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hopefully the articles that we present benefit all and with the spirit and prayer then sure will get three hundred bottles

    pengobatan cerebral palsy
    obat cerebral palsy
    obat salep flu singapura
    obat vitiligo

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze komentarze :)