poniedziałek, 2 stycznia 2012

Mäsaki Matsushima - Paris

Tak jak mówiłam perfumy uwielbiam i ten post również poświęcam mojemu ukochanemu zapachowi czyli Paris od Mäsaki Matsushimy. Jest to drugi zapach, który posiadam od niego. O tym pierwszym też kiedyś napiszę krótką recenzję. Wracając do tematu jest to woda perfumowana i naprawdę długo utrzymuje się na skórze. Moim zdaniem jest to zapach nietypowy. Kiedy pierwszy raz go powąchałam w Sephorze momentalnie się w nim zakochałam. Nie darzę go takim uwielbieniem jak Aqua diGioia ale uwierzcie, że zapach jest rewelacyjny! Ma charakter trochę słodkawy ale nie duszący. Jest lekko orzeźwiający i naprawdę świetnie się go nosi. Jest to zapach raczej na dzień. Z czasem zmienia nuty na skórze. Ma on charakter niesłychanie kobiecy, wręcz luksusowy. Paris od Mäsaki jest eksplozją mieszanki japońskich i amerykańskich zmysłów, które zostały połączone w Paryżu. Jeśli go nie znacie koniecznie odwiedźcie najbliższą Sephorę! (w Douglasie nie ma perfum od Mäsaki). Ja kupiłam go w zestawie z żelem pod prysznic. 

Nuty serca : kobiece kwiaty sakura, róża i magnolia,
nuty bazy to ciepły aromat malin, patchouli, krystalicznego piżma i białego drzewa cedrowego. 

Pozdrowionka dziewczyny! :)






6 komentarzy:

  1. Kiedyś miałam od niego jakiś lekko miętowy zapach, całkiem oryginalne ma nuty zapachowe :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam wygląd mają piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że jesteś niezłą maniaczką kosmetyków ;) dziękuję i zapraszam ponownie do siebie!!! a Masaki jest boski!!!:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze komentarze :)