środa, 29 lutego 2012

Holland collection

Jak zobaczyłam te cudne kolory z kolekcji Holland collection od O.P.I to zapragnęłam mieć je wszystkie! Niestety nie ma tak dobrze. Patrząc na nie od razu czuje powiew zbliżającej się do nas wiosny. To samo tyczy się trendów na wiosnę/lato od O.P.I. Kolory są żywe, soczyste czasem wręcz neonowe. Muszą się uroczo prezentować na pazurkach. Ja w dalszym ciągu oczekuję paczki z moimi opikami Soak-off gel lacquer. Jak tylko przyjdzie zdam Wam relacje ;) Tymczasem po ochach i achach pokażę jak prezentuje się mój tygodniowy(równiutko) manicure hybrydowy O.P.I. Jestem zachwycona! Gdyby nie małe odrosty paznokcie prezentują się jakbym wróciła prosto z salonu. Fakt faktem podczas sprzątania nakładam gumowe rękawiczki bo jak wiadomo jakiekolwiek detergenty w jakimś stopniu powoli niszczą hybrydę. Jestem naprawdę zadowolona! Żadnych odprysków, zatarć no nic. Są w nienaruszonym stanie od tygodnia. Jak tak dalej pójdzie to naprawdę będę nosić pazurki trzy tygodnie. Śmiało i z pełną odpowiedzialnością polecam! :)

Moje tygodniowe paznokietki:

Holland collection:

Spring/summer trends :
Na chwilę obecną najbardziej spodobały mi się neony we wszystkich wydaniach kolorystycznych, jak również odcień pastelowej mięty-Thanks a Windmillion i najciemniejszy z Holland collection-Vampsterdam. By the way chciałabym mieć je wszystkie! :)
A które lakiery drogie Panie chciałybyście mieć w swojej kolekcji? ;)

5 komentarzy:

  1. ładne kolory.

    http://dagmarakusnierz.blogspot.com/2012/02/diy-torebka-retro-pokrowiec-aparatu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. AH ! ja zawsze wzdycham na te lakiery :) Uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolorki. szkoda, że lakiery są drogie. :( zachęcam do wzięcia udziału w moim rozdaniu: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/02/zapraszam-na-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. co ja bym dala za taka kolekcje:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Wasze komentarze :)